Vlucht + Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daphne Capello - WaarBenJij.nu Vlucht + Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daphne Capello - WaarBenJij.nu

Vlucht + Sydney

Door: Daphne Capello

Blijf op de hoogte en volg Daphne

13 Februari 2015 | Australië, Sydney

Mijn overstap in Londen verliep goed en vooral snel, vervolgens kwam ik aan in Singapore, voor mijn volgende overstap, die 4 uren later ging na aankomst. Terwijl ik bij de Gate zit te wachten, begint een jongen uit Jakarta tegen me te praten, zijn vlucht naar huis gaat ook vanaf C25. Hij vertelt opgelucht dat hij eindelijk weer naar huis gaat na 4,5 maand. En dat te bedenken dat ik nog maar net onderweg ben en het nog wel even duurt voor ik thuis ben. De 24 uur lange vliegreis spookt er van alles door mijn hoofd 'Zou het goed met ze gaan daar aan de andere kant van de wereld?' 'Natuurlijk', hoor ik mezelf daarna denken, 'Ze redden zich wel'. Maar hier ben ik dan, na een reis van 24 uur, 2 overstappen en inmiddels 1 dag achter de rug, aangekomen in het WakeUp hostel in Sydney, Australië. Wat is een half jaar op een mensenleven, hoor je veel mensen zeggen. Dat antwoord is simpel, niet lang namelijk! Maar een half jaar zonder mn lieve vrienden en familie, dat is toch wel even wennen.. Hoe we in Nederland heel precies onze tijd zo nuttig mogelijk inplannen op een dag, zodat er geen tijd verloren gaat, zo tegenovergesteld gaat het hier. We weten niet meteen precies hoe alles werkt, maar uiteindelijk vinden we na lang zoeken eindelijk een supermarkt waar ze niet alleen Aziatisch, maar ook 'normaal' eten verkopen. Vandaag was vooral een dag van dingen regelen, uitrusten en nog eens uitrusten! Voor jullie is het tijd om de dag te beginnen, voor mij om nu te slapen! Jullie horen snel van me, alhoewel ik vrees dat dit niet in deze week zou zijn, want het internet in dit hostel deze week is heel slecht! Liefs

  • 13 Februari 2015 - 14:28

    Oma Tiny En Opa Albert:

    hallo DAPHNE HIER EVEN EEN BERICHTJE VAN OMA EN OPA,ZOVER AF EN DAN TOCH ZO DICHT BIJ .MOOI DAT HET ZO KAN WAS BLIJ DAT IK HOORDE DAT JE GOED WAS AANGEKOMEN .EN WE HOPEN DAT JE DAAR EEN HEEL MOOI HALF JAAR MAG BELEVEN .HIER IS VERDER ALLES GOED .IK GA STRAKS EVEN MET MAMA BOODSCHAPPEN DOEN DAPHNE EEN DIKKE KUS EN LIEFS OPA EN OMA

  • 13 Februari 2015 - 17:26

    Papa En Mama:

    Lieve Daphne,

    Fijn dat je op plek van bestemming bent aangekomen en een goede reis hebt gehad. Het is wel even wennen dat het hier nu eind van de middag is en dat het bij jou daar al nacht is. Het is nu toch wel prettig voor ons dat je daar stel aan Femke hebt en dat jullie samen op een kamer zitten, is er alvast iets vertrouwds voor je. Ga lekker genieten van deze periode meid . We houden van je. Liefs papa en mama.

  • 13 Februari 2015 - 19:47

    Anika:

    Hee liefste vriendinnetje,
    Leuk om dit zo te lezen! Via de app moet het allemaal maar snel en kort. Helaas, maar dat went wel!
    Het is wel een erg raar idee hoor. Over 2 uurtjes ga ik weer richting Friesland en dan kan ik je dit weekend niet eens eventjes op zoeken :( Een half jaar lang elk weekend zonder daphne hmm. Mis je nu al hihi.
    Maar heel veel plezier daar en ik ga al je verhalen volgen! Super leuk. Binnenkort als je tijd en wifi hebt ook maar eventjes wat fotootjes plaatsen! Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe het daar is.

    Meisje pas goed op je zelf en ik houd van je!

    Liefs Anika



  • 13 Februari 2015 - 20:57

    George:

    Hallo Daphne,
    goed te lezen dat je een goede reis hebt gehad .Geniet van de komende tijd want je gaat direkt niet weer. Tot de volgende keer. george

  • 13 Februari 2015 - 22:01

    Anne En Jannie:

    Ey meis goed te lezen dat je een goede reis heb gehad en weer met de beentjes op de aarde staat! Geniet ervan en maak er een mooi half jaar van! Gr Anne en Jannie

  • 13 Februari 2015 - 22:27

    Jacco Dn Karin:

    Lief nichtje,

    Fijn dat je goed geland bent, we hadden allemaal een beetje de kriebels in de buik. Leuk dat we je verhalen kunnen meelezen. Een hele fantastische tijd gewenst down under. Lieve groeten van je oom en tante.





  • 14 Februari 2015 - 18:03

    Sjaak En Maartje:

    Hoi Daphne,
    Net even met je mama gebeld en we hoorden al dat je een goede vlucht hebt gehad. Fijn dat je stel hebt aan dat andere Nederlandse meisje. We wensen je heel veel plezier en geniet lekker van je uitstapjes volgende week!!!We blijven je volgen. Heel veel liefs van Sjaak en Maartje.

  • 14 Februari 2015 - 19:51

    Annie En Thomas :

    Hallo Dafhne. Leuk dat je een goede vlucht hebt gehad en dan nu maar genieten en Australië verkennen en onveilig maken. Veel plezier gewenst van Annie en Thomas

  • 14 Februari 2015 - 21:31

    Yvonne De Graaf:

    Hoi Daphne alles goed? Is het leuk daar? Knap van je hoor zo'n verre reis. Geniet er maar lekker van, want dit is nu wat je altijd zo graag wou. We zitten nu bij je papa en mama. Dikke kus van ze. Nou meid heel veel plezier en maak er een top tijd van. Doei doei.

  • 16 Februari 2015 - 14:35

    Bert En Lies:

    Lieve Daphne,

    Net even met je moeder gebelt om te vragen hoe het met jullie allen gaat. Heb de eerste dagen vaak aan jullie gedacht, toch wel met kriebels in de buik, hoe het voor jullie allemaal moest zijn...
    Je vertrek, de lange reis, alles achterlaten...zullen wel wat traantjes gevloeit zijn :)
    Maar de reis was goed verlopen hoorde ik, moe natuurlijk van de lange reis en het tijdsverschil. Fijn voor je dat je daar een ander meisje kent zodat je je niet gelijk zo alleen voelt. Zal in het begin even wennen zijn, maar je gaat vast een super tijd tegemoet! Leuk om je zo te kunnen volgen, dat gaan we ook zeker doen.
    Veel plezier meid, dikke kussss

  • 18 Februari 2015 - 10:49

    JC:

    Daphne had left the building, lekker rustig zou je denken maar we missen haar toch echt.
    Heb je al enige walvissen of orka's gespot, of misschien wel een varaan in de slaapkamer!
    Maak er wat moois van meid, see you soon.

  • 18 Februari 2015 - 15:14

    Opa EN OMA:

    LIEVE DAPHNE ,HOE GAAT HETAL VEEL BELEEFD IN AUSTRALIE . HET IS WEL STIL MAAR WE HOPEN DAT JE HET DAAR NAAR JE ZIN HEBT .IK HOOR VAN MAMA DAT JULLIE ELKE DAG EVEN SKYPEN. DOE IK OOK NOG WEL EEN KEER'.GISTEREN MET JE MAMA BOODSCHAPPEN GEDAAN .IK BEN NU AAN DE WAS HET DROOGTLEKKER HET ETEN KOKEN EN HET WASSEN GAAT DAT WAT.WEL LEUK DAT JIJ EN FEMKE STEL AAN ELKAAR HEBBEN DAPHNE IK MAAK HET NIET TELANG HEEL VEEL KUSJES EN LIEFS OPA EN OMA

  • 27 Februari 2015 - 18:58

    Kayleigh Van Der Wal:

    Leuk geschreven, heel veel plezier. Is even wennen zonder je lieve mensen om je heen. Had je mama deze week in de Jumbo gesproken. Kan helaas niet bij je langshoppen als ik in Noordwolde ben. Veel plezier droppie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Reis door Australië

Ik ga 11 februari backpacken in Australië

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2015

Koyuga, Victoria

06 Maart 2015

Living the farm life

26 Februari 2015

Week 1 Sydney

13 Februari 2015

Vlucht + Sydney
Daphne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 8333

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 13 Augustus 2015

Reis door Australië

Landen bezocht: